wtorek, 12 lutego 2013

See Beneath Your Beautiful

           W związku z tym, że nowy rozkład zajęć na studiach wypełnia mi tylko połowę dnia, postanowiłam resztę czasu wykorzystać jak najaktywniej. Już zapisałam się na siatkówkę trzy razy w tygodniu. Na wczorajszych zajęciach dałam z siebie wszystko i czułam się przepełniona energią, uwielbiam to fizyczne zmęczenie i poczucie satysfakcji. Tego właśnie mi brakowało biorąc pod uwagę, że jeszcze do liceum sport wypełniał większość mojego tygodnia. Nic tak nie motywuje do aktywności jak regularny ruch i bardzo intensywny trening. Oprócz lepszej kondycji i zdrowia aktywność ma wielki wpływ na moje samopoczucie. Same pozytywy!


        Wspominałam już ostatnio o nowym nagraniu, dlatego wstawię dziś filmik. Resztę piosenek możecie znaleźć na moim profilu klikając na obrazek pod nagłówkiem, do czego gorąco zachęcam. Już nie mogę się doczekać kiedy wejdę do studia by nagrać moje nowe autorskie piosenki! Na razie jednak pozostają 
mi domowe warunki. Nadal z sentymentem powracam do filmów sprzed dwóch lat, choć jeszcze niedawno niechętnie je oglądałam. Mam wielką nadzieję, że przyjdzie czas, że spełnię swoje muzyczne marzenia i z uśmiechem będę wspominać dzisiejszy wpis... 



Pozdrawiam, KM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )