czwartek, 7 marca 2013

Pierwszy krok

                 To niesamowite jak ogromną siłę ma wiara 
w marzenia. Czuję, że małymi krokami zbliżam się do realizacji muzycznych celów. Jestem taka szczęśliwa! Jeszcze tylko kilka dni, abym mogła podzielić się z Wami częścią mnie!


 "Im częściej myślimy i mówimy o swoich marzeniach 
tym bardziej realne stają się z każdym dniem"






Dziękuję, że jesteście. Dajecie mi motywację, energię, radość, wiarę. 

FACEBOOK KM
YOU TUBE
FACEBOOK MUZYCZNY

Pozdrawiam, KM.

4 komentarze:

  1. jesteś śliczna < 3
    świetny blog + notka :3
    zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam,Anja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham taka kolorystykę ;) bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz :) blondynkom pasuje taki kolor, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )