niedziela, 19 maja 2013

Sun, I am so glad You came

Spędziłam cudowny tydzień na warsztatach muzycznych w Trier. Wspaniali ludzie, niesamowicie pozytywna mentalność, optymizm, radość. Inspiracje pojawiały się na każdym kroku. 

Czuję, że nadchodzi dobry czas. Biorąc pod uwagę, że do tej pory  nie skłaniałam się ku postawie optymistki, jest to wielka zmiana.

 Wraz ze słońcem przyszła pozytywna energia i optymizm. 
Z tej okazji nagrałam dziś spontaniczny film z muzyczną składanką z mojej playlisty.

MUZYCZNY KLIK
Życzę miłego słuchania i słonecznych dni! :)







Pozdrawiam, KM.

1 komentarz:

  1. fajne zdjęcia i ładna bluzka..

    Ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )