wtorek, 10 lipca 2018

LUBIĘ LUBIĆ CIĘ

1. Odzywasz się tylko wtedy, gdy Ci źle. Źle.
Odzywam się tylko wtedy, gdy mi źle. Źle.
 Dobijasz się do moich drzwi tylko wtedy, kiedy nie ma mnie.
Dobijam się do Twoich drzwi tylko wtedy, kiedy nie ma Cię.
Nie poganiam. Nie narzekam.
Nie poganiaj. Nie narzekaj.
Czekam. Ciągle czekam.
Czekaj. Na mnie czekaj. 

Ref: Nie lubię Cię 
za to, co masz.
Nie lubię Cię 
za to, co chcesz mi dać.
Ja lubię Cię. 
Lubię lubić Cię 
za to, że jesteś.

2. Spotykam Cię tylko wtedy, kiedy Ty tego chcesz.
Spotykasz mnie tylko wtedy, kiedy ja tego chcę.
Przyciągasz mnie i odpychasz.
Przyciągam Cię i odpycham.
Zastanów się czego tak naprawdę chcesz.

Możesz zostać, jeśli chcesz.
Na chwilę, na zawsze.
Może zaproś mnie
na wino, na kolację.
Nad morze zabierz mnie
na koniec świata, krótki spacer.
Nieważne gdzie.
Zgadzam się.


Ref: Nie polubię Cię za to.
Co masz?
Nie polubię Cię za to.
 Co chcesz mi dać?
Polubię Cię. 
Bo lubię lubić Cię 
za to, że jesteś.


Pozdrawiam, K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )