czwartek, 11 lutego 2021

We mgle

"We mgle"
 
1. Związali  mi ręce, przelali mą krew.
Zatruli powietrze, odcięli mi tlen.
Schowani za górą sekretów i kłamstw
toniemy w otchłani ich fałszywych prawd.
 
Ref: Za górami wyniszczonych nadziei.
Za lasami wypalonych obietnic.
Zastraszeni, pochowani w popiołach.
Zagubieni, wyczerpani umieramy we mgle.
 
2. Zamknęli mi usta, stłumili mój głos.
Siła zabrali wolności, zburzyli nasz dom.
Schowani za górą grzechów i kłamstw
toniemy w otchłani ich fałszywych prawd.
 
 
Ref: Za górami wyniszczonych nadziei.
Za lasami wypalonych obietnic.
Zastraszeni, pochowani w popiołach.
Zagubieni, wyczerpani umieramy we mgle.
 
Ratuj się Ratuj się kto może!
Ratuj mnie! Ratuj mnie dobry Boże!
 
Ref: Za górami wyniszczonych nadziei.
Za lasami wypalonych obietnic.
Zastraszeni, pochowani w popiołach.
Zagubieni, wyczerpani umieramy...
 
Ratuj się Ratuj się kto może!
Ratuj mnie! Ratuj mnie dobry Boże!
 
K.
 
#polska #tumialbyctwojulubionykraj#Toniemojabajka 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )