czwartek, 28 marca 2013

Kolejny raz

Chciała bym dzisiaj podzielić się z Wami moją pierwszą autorską piosenką w języku polskim. 




„Kolejny raz”


1. To nie pierwszy raz jak zostawiasz mnie, 
już nie zatrzymam Cię.
Odwracasz wzrok, udajesz, 
że nie widzisz moich łez.
Znów boisz się spojrzeć w oczy 
i powiedzieć jak uwierzyć mam,
że dla mnie zmienić się chcesz.

ref. Kolejny raz obiecałeś mi, że będziesz blisko mnie. 
Kolejny raz skłamałeś, że to nigdy nie powtórzy się.
Kolejny raz przyrzekałeś, że nie pozwolisz odejść.
Kolejny raz, pozwalasz zamknąć drzwi...

2. Tak wiele słów padło z Twoich ust, już nie pamiętasz.
Znów patrzę jak oddalasz się, przestałam wierzyć.
Dobrze to znam, przede mną znów zamykasz własny świat.
W nim nie ma nas, tylko Ty i ja.

ref. Kolejny raz...

Powiedz jak mam uwierzyć w Twoje słowa,
Powiedz jak mam zaufać Ci kolejny raz, 
Powiedz jak mam uwierzyć Tobie
Powiedz, powiedz jak...

ref. Kolejny raz...


Zapraszam na mój kanał na YT -> KOLEJNY RAZ

"Muzyka rodzi się w ciszy"

Pamiętajcie, że najważniejsze to robić w życiu to, co się kocha dzielić się swoją pasją, nawet tych dziecięcych, które często wydają się nierealne. Małymi krokami realizujcie swoje marzenia.
Nie bójcie cię wyjść przed tłum. Nie bójcie się być sobą. 

Pasja i marzenia czynią Was wyjątkowymi.

Pozdrawiam, KM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )