niedziela, 7 lipca 2013

Moments like this


Chwile, kiedy przypadkowo trafiasz na scenę z filmu, która zdaje Ci się być znakiem, odpowiedzią na dręczące Cię wątpliwości. Utożsamiasz się z bohaterami, odnajdujesz z nich tak wiele podobieństw do Twojego życia. 
Emocje, reakcje, słowa, sytuacje. Wyjątkowe uczucie.
Momenty, w których wsłuchujesz się w słowa piosenki i wydaje się, jakbyś to Ty byłą ich autorką.

Różnica jest taka życie to nie tylko sekundy, minuty, godziny, lecz dni, tygodnie, miesiące, lata.
Starasz się postępować zgodnie ze scenariuszem z filmu, ale to nie jest tak proste. 
Czas na złość, żal, bunt, smutek, milczenie, odpoczynek, przyznanie się do błędu, tęsknotę, refleksję, zrozumienie, odnalezienie siebie, podjęcie decyzji.
Najgorsze jest to, że żadem z tych elementów nie może zostać pominięty.
Życie nie ma gotowego scenariusza.

W takich chwilach powracam czasem do wspomnień. 
To one uświadamiają nam jak bardzo się zmieniłam.
Ta jedna piosenka sprzed 3 przypomniała mi o mnie samej, o tym, co daje mi szczęście, o moim świecie.

Pracuję nad moimi piosenkami. Chcę, by to właśnie one za kilka lat stały się moim albumem. By za kilka lat powracać wspomnieniami do tych chwil, słów, emocji.

To pierwsze cztery utwory, serdecznie zapraszam do słuchania : )

1. Last breath - Klaudia B.
2. Right direction - Klaudia B.
3. Red letter day - Klaudia B.
4. Kolejny raz - Klaudia B.


Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na mój profil

Pozdrawiam, KM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )