czwartek, 10 października 2013

On the other side

Dopiero w środku nocy przebudziłam się i zdałam sobie sprawę, że to dla mnie wielki sukces. 
Jakiś czas temu po moim występie na pikniku rodzinnym otrzymałam propozycję występu w porannym programie cafe silesia w tvs.

Właśnie dziś nadszedł ten dzień i z samego rana wyjechałam na nagranie na żywo. Niesamowite emocje, stres, mętlik myśli w głowie, ale kiedy już weszłam na wizję przemiła atmosfera sprawiła, że nim się obejrzałam było już po. 

To dla mnie ogromny sukces i krok na przód.
Dzielenie się moją sprawia mi niesamowitą radość.
Jestem szczęśliwa, tak po prostu.


W drodze do Katowic...





Koturny - CzasNaButy
Kamizelka - SH

Zapraszam na FACEBOOKA oraz na YOU TUBE

Pozdrawiam, KM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )