niedziela, 22 marca 2015

BLACK CRAYON

Nawet sobie nie zdajecie sprawy co to dla mnie znaczy... 
właśnie spełniłam moje kolejne marzenie, BLACK CRAYON to mój pierwszy singiel, który nagrałam i wyprodukowałam w 100% sama w domu! Tyle godzin pracy, tyle oglądania tutoriali, nauki obsługi programów metodą prób i błędów, tyle nerwów, tyle presji... 
ale WARTO BYŁO dla TEJ CHWILI, dla RADOŚCI, SATYSFAKCJI, DUMY... wierzcie lub nie, ale podczas odsłuchiwania wersji ostatecznej płakałam... kto mnie zna, lub oglądał mój występ w MustBeTheMusic wie, że baaaardzo emocjonalnie podchodzę do muzyki, mojej muzyki, która zawsze powstaje pod wpływem prawdziwych emocji i wydarzeń... zawsze od serca... tego nie da się opisać słowami... W czasach kiedy tak wiele się dzieje, kiedy wokół nas jest tak tak wiele muzyki, tak wiele talentów, tak wiele możliwości, a jednocześnie presji, która nie zawsze działa motywująco... to część mnie, którą tworzę, by patrząc za kilka lat w lustro nie żałować niewykorzystanych szans... 
to JA, to MOJA PASJA, to MOJA MUZYKA... jeśli to przeczytałaś/eś to chcę Ci podziękować, że jesteś, że we mnie wierzysz. 
Dziękuję za poświęcenie tych kilku chwil... Piszę to pod wpływem ogromnych emocji... to niesamowite... DZIĘKUJĘ za każdą sekundę mojego życia, za to, że jestem tym kim jestem i przestałam bać się tego kim jestem, że wierzę, że każdego dnia się UŚMIECHAM, że mam wokół siebie tak wiele wsparcia i inspiracji i LUDZI, którzy mnie motywują... 
PAMIĘTAJCIE, ŻE NAJWAŻNIEJSZE TO ROBIĆ W ŻYCIU TO, CO SPRAWIA WAM RADOŚĆ ! NOCE SĄ PO TO, BY TWORZYĆ MARZENIA. DNI, BY JE REALIZOWAĆ. 







Pozdrawiam KM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )