niedziela, 16 sierpnia 2015

JA PO PROSTU LUBIĘ PATRZEĆ W NIEBO...



Mogłabym zostać w domu.
Mogłabym iść pewnym krokiem przed siebie po cudzych śladach i wyznaczonych ścieżkach
Mogłabym wziąć ze sobą mapę albo przynajmniej patrzeć na drogowskazy.
Mogłabym wynająć przewodnika, który oprowadził by mnie po mieście i opowiedział jego historię.
Mogłabym patrzeć pod nogi.
Mogłabym spakować wszystko to co przydatne w podróży i być gotowa na każdą ewentualność.
Mogłabym oszczędzać i nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy.
Mogłabym mieć w plecaku pełny prowiant.
Mogłabym dużo wcześniej sprawdzić i zarezerwować nocleg.
Mogłabym przynajmniej zorientować się w kwestii transportu i wcześniej kupić bilet.
Mogłabym mieć kogoś znajomego do towarzystwa, żeby było mi raźniej.
Mogłabym założyć specjalne buty na dalekie wycieczki i kurtkę przeciwdeszczową
Mogłabym ułożyć i zapisać harmonogram wycieczki.
Mogłabym się nie zatrzymywać i nie oglądać się za siebie.
Mogłabym nie rozmawiać z nieznajomymi.
Mogłabym się nie rozpraszać i iść przed siebie...


Ale ja chyba po prostu wolę...
Wyjść na spacer.
Patrzeć w niebo i pełna niepewności omijać cudze ślady i wyznaczać nowe ścieżki
Zaufać swojej intuicji i słuchać głosu serca
Błądzić i odnajdywać nowe, piękne miejsca.
Rozglądać się, obserwować i podziwiać świat wokół mnie.
Wziąć ze sobą tylko plecak i najpotrzebniejsze rzeczy i dać się ponieść chwili.
Wyjść na ulicę z gitarą i dać koncert za drobne na kawę i lody
Kupić bułkę i parówkę zamiast sushi, a potem kupić sobie magnuma i kawę tchibo
Nocować pod gołym niebem albo spędzić noc na dachu
Wsiąść do pociągu, na rower albo rolki
Nie patrzeć na innych i po prostu iść tam , gdzie mam ochotę
Założyć ulubione trampki i skakać po kałużach
Chodzić swoim tempem, bez planu i działać spontanicznie
Zatrzymywać się gdziekolwiek i zawracać kiedy tylko mam ochotę
Rozmawiać z nieznajomymi i poznawać ich historie
Inspirować się, czuć, poznawać, poszukiwać, podziwiać, przeżywać, marzyć, żyć...

Ja chyba po prostu lubię patrzeć w niebo...


PS. Właśnie przypaliłam garnek. Dobrze, że to tylko garnek... : )

Pozdrawiam, KM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )