niedziela, 6 maja 2018

ZACZNIJMY OD NOWA

"Zacznijmy od nowa"

1. Jak ogień i woda.
Między ziemią i niebem biegamy.
Jak Księżyc i Słońce.
Między nocą i dniem latamy.
Nie umieramy, rodzimy się.
W połowie drogi spotkamy się.

Ref: Zacznijmy od nowa.
Jak gdyby świat dopiero powstał.
Ty i Ja.
Zesłani na Ziemię. 
Stworzeni na wzór i obraz Boga,
by kochać.

2. Jak cisza i słowa.
Między ziemią i niebem pływamy.
Jak jawa i sen. Jak światło i cień.
Między nocą i dniem unosimy się.
Nie umieramy, rodzimy się.
W połowie drogi spotkajmy się. 

Ref: Zacznijmy od nowa.
Jak gdyby świat dopiero powstał.
Ty i Ja.
Zesłani na Ziemię. 
Stworzeni na wzór i obraz Boga,
by kochać.

Chodzimy po górach. 
Pływamy w jeziorach
Latamy w obłokach. 
Boso tańczymy w rajskich ogrodach.

Wciąż się mijamy. Od siebie oddalamy.
Wciąż siebie szukamy. Do siebie wołamy.
Na końcu świata na chwilę się spotkamy.
By owoc życia zakwitł między nami.

Zacznijmy od nowa..

PS. Kilka dni temu byłam w raju. Poza światem. Dostałam wtedy wiadomość od I, która napisała, że "Człowiek nie może zbyt długo przebywać w raju. Zaczyna wtedy robić głupie rzeczy i zostaje w niego wygnany na zawsze" 
Dla takich chwil warto żyć, nawet jeśli te chwile nie trwają wiecznie. Mam nadzieję, że następnym razem będziesz tam ze mną.

Pozdrawiam, K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )