poniedziałek, 28 maja 2018

PAMIĘTASZ?

Czy pamiętasz chwilę, w której zobaczyłeś mnie po raz pierwszy?
Co czułeś, gdy pozwoliłeś mi odejść?
Czy pamiętasz co miałam wtedy na sobie?
Mój kolor oczu i uśmiech, który dałam wtedy tylko Tobie?
Czy pamiętasz słowa piosenki, którą dla Ciebie śpiewałam?
Jak tańczyłam między płatkami śniegu?
Czy pamiętasz to miejsce, datę i godzinę?
Jak zamykałam oczy, by znaleźć się w innym świecie?
Czy pamiętasz jak śpiewałam Ci do snu, gdy nie mogłeś zasnąć?
...
Czy pamiętasz jak dzwoniłam do Ciebie w środku koncertu,
byśmy razem posłuchali naszej piosenki?
Czy pamiętasz jak dzwoniłeś w środku nocy
myśląc, że nie rozpoznam Twojego głosu?
Czy pamiętasz nasze nocne rozmowy bez słów?
Tajemnice, które obiecaliśmy zachować tylko dla siebie?
Chwile, które pragnęliśmy zatrzymać na dłużej?
Noce, które spędzałeś beze mnie?
Oczy i usta, które zamykaliśmy, aby nie ujawnić prawdy?
Czy pamiętasz, gdy poprosiłam, byś nie podchodził za blisko?
Choć zapomniałam powiedzieć Ci, 
że dla mnie zawsze będziesz Pierwszym,
pamiętam, A Ty?


PS. W chwili, gdy zaczęłam pisać posta w meloradiu usłyszałam piosenkę z płyty, która od wczoraj leży obok mnie i czeka na właściwy moment, by zatańczyć w discmanie taniec miłości. 

"To jest chwila mojego życia. 
Nigdy przedtem się tak nie czułem. 
Przysięgam, że to prawda. 
A zawdzięczam to wszystko Tobie..." 


-Zatańczymy?
~  Zatańczymy.

~ Pojeździmy?
- Pojeździmy.

Pozdrawiam, K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )