piątek, 8 czerwca 2018

BYŁAM. JESTEM. BĘDĘ.

1. Mówiłeś "Nie ma się czego bać",
"Żyje się tylko raz".
Myślałam "Nie będzie nigdy nas. 
Jeszcze nie czas".
Wierzyłeś, że głęboko tam
Ja jestem jak Ty, Ty jesteś jak Ja.

Ref: Przecież wiem, od dawna już wiem,
że dzięki Tobie i dla Ciebie
byłam, jestem, będę.
Dobrze wiesz, od dawna to wiesz,
że przy Tobie i dla Ciebie
byłam, jestem, będę.

2. Mówiłam "Zabierz mnie na najwyższy dach,
z góry piękniejszy jest ten świat"
Myślałeś "Nie jestem tego wart.
Może za kilka lat los połączy nas"
Uwierzyłam, że głęboko tam
Ja jestem jak Ty, Ty jesteś jak Ja.

Wciąż pamiętam każde Twoje słowo,
choć tak daleko, zawsze byłam obok.
Zapamiętaj każde moje słowo,
gdziekolwiek będę zabiorę Cię ze sobą.
Tylko Tobie daję słowo,
że już zawsze, na zawsze będę z Tobą.

PS. Kimkolwiek. Gdziekolwiek. Kiedykolwiek.
Byłeś. Jesteś. Będziesz.
Nawet, jeśli tylko na chwilę.. 
dziękuję, już się nie boję,
A, to wszystko dzięki Tobie.

Pozdrawiam, KM.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )