niedziela, 26 sierpnia 2018

...

"..."

1. Ciągle pytam siebie o Ciebie.
Kim jesteś? Czy już wiesz?
W tłumie ludzi krzyczę sama do siebie.

Ref: Wielokropki dręczą mnie,
Okradają z resztek łez,
zatruwają powietrze i krew.
Z wielokropkiem sam na sam
zostawiłeś mnie.

2. Nie odwracam się za siebie.
Gdzie jesteś? Zgubiłam się.
W tłumie ludzi biegnę sama, do siebie.
Trzymaj mnie. Zatrzymaj.

Ref: Wielokropki dręczą mnie
Okradają z resztek łez,
zatruwają powietrze i krew.
Z wielokropkiem sam na sam
zostawiłeś mnie.

Powiedz, odpowiedz.

Ref: Wielokropki dręczą mnie
Okradają z resztek łez,
zatruwają powietrze i krew.
Wielokropkiem twarzą w twarz
Z wielokropkiem sam na sam
zostawiłeś mnie.


PS.   ~ Co oznaczają dwie kropki na końcu zdania?
      - Skoro "..." oznacza niedopowiedzenia
        a "." koniec, to ".." jest stanem pośrednim.
        Jesteś w kropce między "...", A ".".
        Coś jak w "Nie podchodź za blisko".
      ~ Pytanie, czy odpowiedzią jest słowo czy znak ?
      - Czasami odpowiedzią jest ich brak
      ~ ?
       

Pozdrawiam, KM.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )