piątek, 24 stycznia 2020

Resztki.


1. Próbuję wstać. 
Chciałabym zrobić pierwszy krok
Gdy tylko w górę wzniosę wzrok, 
upadam na twarz.
Wstrzymuję oddech. Zaciskam pięść. 
 ~
Ref: Chcę zachować resztki sił,
by pozbierać z ziemi kurz,
który zbiera się od lat
w kalendarzu moich dni.
Chcę ocalić to, co mam,
zapamiętać kilka chwil, 
by do końca moich dni
nie żałować żadnej z nich.
~
 1. Boję się spać.
Tamten świat bliski jest jak dom.
Gdy we śni zawoła mnie Twój głos
znów obudzi mnie strach.
Wstrzymuję oddech. Zaciskam pięść. 
~
Ref: Chcę zachować resztki sił,
by pozbierać z ziemi kurz,
który zbiera się od lat
w kalendarzu moich dni.
~
Chcę ocalić to, co mam,
zapamiętać kilka chwil, 
by do końca moich dni
wciąż chciało mi się żyć.

Pozdrawiam, KM.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )