czwartek, 2 lipca 2020

Dobrze mi tak.

DOBRZE MI TAK.

~
1. Dobrze mi tak jak jest.
Nie cofnie się czas,
ja też i nie chcę.
Nie patrzę w dal, ani wstecz,
bo dobrze mi tak jak jest.
~
Ref: Uśmiecham się, gdy rano budzisz mnie
w Twoje kręcone włosy wplatam moje dłonie, dłonie.
Gdy rozpaczam, nad losem użalam się
Twoje zielone oczy pocieszają mnie.
Znów jest mi dobrze,
tak mi dobrze.
~
2. Bardzo dobrze nam tak jak jest.
Ciągle zmienia się świat, my też.
Nie pytamy jak i kiedy skończy się świat.
Żyjemy jutrem wczorajszego dnia.
~
Ref: Uśmiecham się, gdy rano budzisz mnie...
~
Nieważne gdzie, za ile lat.
Gdy jesteś blisko, wszystko mam.
Bez planu na przyszłość,
bez celu i map,
gdy Ciebie mam blisko wszystko mam.
Gdy Ciebie mam, wszystko blisko mam.
~
Ref: Uśmiecham się, gdy rano budzisz mnie
w Twoje kręcone włosy wplatam moje dłonie, dłonie.
Gdy rozpaczam, nad losem użalam się
Twoje zielone oczy pocieszają mnie.
Znów jest mi dobrze,
tak mi dobrze.
~ 
Dobrze mi tak jak jest.
 
Pozdrawiam, KM. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )