środa, 8 lipca 2020

NIEBO WIE.

 "Niebo wie"

1. Wyruszam w drogę
w nieznaną dotąd przestrzeń.
Wyruszam w podróż
w poszukiwaniu siebie.
Czy zbłądzę? Czy zgubię się?
Nie wiem.
Czy siebie odnajdę?
Nikt nie wie.
~
Ref: Tylko Niebo wie czy Aniołów chór
z Góry na mnie patrzy.
Tylko Niebo wie.
Choć tak bardzo chcę, przez łzy nie zobaczę ich.
Nie znaczy. Nic nie znaczy mój krzyk.
Czy znaczy? Czy coś znaczy mój krzyk?
~
2. Nie słucham ludzi,
którzy ciągną mnie na ziemię.
Panie, gdy patrzę w Górę czuję,
że trzymasz mnie za rękę.
Czy wytrwam? Czy poddam się?
Nie wiem.
Czy siebie odnajdę?
Nikt nie wie.
~
Ref: Tylko Niebo wie czy Aniołów chór
z Góry na mnie patrzy.
Tylko Niebo wie.
Choć tak bardzo chcę, przez łzy nie zobaczę ich.
Nie znaczy. Nic nie znaczy mój krzyk.
Czy znaczy? Czy coś znaczy mój krzyk?

Pozdrawiam, KM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )