sobota, 20 stycznia 2018

OCZY I USTA

"Oczy i usta"

1. Usta milczą,
choć nasze oczy krzyczą wciąż.

Zanim otworzę je, proszę dotknij, dotknij mnie.
Zanim obudzę się, proszę powiedz, powiedz, 
że to nie jest sen. 
To nie sen.

2. Nasze ciała stygną,
choć nasze serca płoną wciąż.
Już prawie nie pamiętam
smaku Twych słów, ciepła Twych rąk.

Zanim otworzysz je, proszę dotknij, dotknij mnie.
Zanim obudzę się, proszę powiedz, powiedz, 
że to nie jest sen. 
Że to naprawdę dzieje się.

Starasz się nie patrzeć mi w oczy,
czujesz, że ja też.
Wciąż staram się nie patrzeć Ci w oczy,
czuję że Ty też.


Zanim otworzę je, proszę dotknij, dotknij mnie.
Zanim obudzę się, proszę powiedz, powiedz,
że kochasz mnie.

- Kochasz mnie?
~ Kocham Cię.



PS. Dobrze, że jesteś:) 
Pozdrawiam, K.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś ; )